ריבלין: "ארצות הברית הינה שותף אסטרטגי"

בנצי לייזרוביץ | צילום: אילוסטרציה No Comments on ריבלין: "ארצות הברית הינה שותף אסטרטגי"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה ראובן ריבלין קיים אמש מפגש עם ארגון נשות הדסה העולמי בראשות הנשיאה העולמיתMarcie Natan במשכן הנשיא. הנשיא הביע הערכתו על היחסים האמיצים בין ישראל וארה"ב, ואמר :"ארצות הברית הינה שותף אסטרטגי והחברות בין ישראל וארצות הברית לא ניתנת לערעור. הקשר ההדוק בין המדינות אינו תלוי רק בקשר בין הממשלות אלא בעיקר ביחסים בין תושבי המדינות. ישראל מעריכה את מאמציה ותמיכתה של ארה"ב בתחום הביטחון.

שיתוף הפעולה ביננו בא לידי ביטוי בימים אלה על ידי ההצלחה הגדולה של מערכת כיפת הברזל. מדינותינו חולקות את אותם הערכים ועל כן תמיד נשמח לשיתופי פעולה הדדיים. ברצוני להודות לנשיא אובמה, ולממשל האמריקאי כולו על תמיכתם. כמו כן, תודותיי למזכיר המדינה ג'ון קרי על מאמציו הבלתי נלאים בכדי למנוע שפיכות דמים באזור. אנו מעריכים את הערבות ההדדית.

נשיאת הדסה העולמית מרסי נתן הודתה לנשיא ריבלין על האירוח, הביעה את תמיכתה בישראל ואמרה :"אנו חוזרים לארצות הברית עם תפקיד חשוב והוא להעביר עם מסר חזק לנשיא שלנו. אנו מבינים וחשוב לארצות הברית לעמוד מאחורי מדינת ישראל בזמנים טובים ובזמנים קשים, ואני אומרת זאת בקול רם וברור על מנת שלא יהיו חוסר הבנות. הקונגרס שלנו מאוד תומך בישראל ואנו צריכים שהמסר הזה יבוא גם מנשיאנו.



0 תגובות